Praktisk informasjon
Feil i varebeholdning
Hvis det viser seg at en reservert vare ikke lenger er tilgjengelig på grunn av feil i varebeholdningen eller andre årsaker, vil du bli kontaktet av den aktuelle butikken.
Merk: Klikk & Hent gjelder kun for varer som er tilgjengelige i våre fysiske butikker, ikke for varer som kun finnes i nettbutikken.
Henting og avbestillinger
For spørsmål om utsettelse av henting, avbestillinger, endringer eller lignende, vennligst kontakt den butikken du har reservert varene i. Kontaktinformasjon finner du på våre butikksider her.
På hoyer.no kan du bestille varer både fra vårt eksterne varelager og våre fysiske butikker. I perioder med stor pågang og høyt trykk i butikk, kan det oppstå avvik på ordre. Dette kan skyldes at varen er solgt i fysisk butikk før registreringen av din ordre.
Merk: Klikk & Hent gjelder kun for varer som er tilgjengelige i våre fysiske butikker, ikke for varer som kun finnes i nettbutikken.
Kansellering av ordre
Vi forbeholder oss retten til å kansellere ordre på grunn av utsolgte varer, spesielt i perioder som juletider og salgs- og kampanjeperioder. Ved kansellering vil vi forsøke å hjelpe deg med å finne andre alternativer i butikk.
Uavhentede ordre
Dersom du ikke kan hente varen(e) innen 2 virkedager, ta kontakt med butikken via kontaktinformasjonen på våre butikksider. Klikk & Hent-ordre som ikke blir hentet innen 2 virkedager vil automatisk kanselleres, og varen blir tilgjengelig for ny bestilling.
Ved kansellering av uavhentede Klikk & Hent-ordre, oppheves betalingen på ditt kort, eller finansieringsavtalen som ble inngått på kjøpstidspunktet.