">

Hvordan legge inn en bestilling?

Overskrift og Tekst

Kan jeg kansellere bestillingen min?

Vårt lager behandler din ordre raskt etter bestilling. Dette gjør at det ikke er mulig å gjøre endringer eller kansellere ordren når den er ferdigbehandlet. Dette gjelder også leveringsadresse. Dersom det ikke har gått lang tid etter fullført bestilling kan du høre med vår kundeservice om det er mulig å kansellere bestillingen.

Dersom ordren er sendt og fortsatt ikke ønsker varen(e) må du sende den i retur til oss når du mottar den. Det vil forekomme et returgebyr på 89,-

Nettbutikk Design

Trenger du mer hjelp?

Chat med oss

Chatten tilbyr deg svar på flere spørsmål. Finner du ikke svar på ditt spørsmål kan du snakke direkte med en norsk- og engelsktalende kundebehandler.

Kontakt oss

Alle henvendelser forsøkes å besvares innen 24 timer. Ved stor pågang kan det ta noe lengre tid – men du vil alltid få en tilbakemelding fra oss.

Send e-post

Kontakt butikkene

For henvendelser angående sortiment- eller lagerstatus i butikk ber vi deg kontakte din butikk direkte.

Finn butikk
Gå Tilbake Lenke
Gratis  frakt ved kjøp over 1499.–
Kostnadsfri betalingsutsettelse
Rask levering 1–3 virkedager