Betalingspåminnelse
Har du mottatt en påminnelse om betaling fra oss?
Noen ganger sendes påminnelsen ut samtidig eller like før vi mottar din betaling. Vi ber deg vennligst om å sjekke følgende:
Når ble fakturaen betalt?
Det kan ta opptil fem virkedager (mandag til fredag) fra du gjennomfører betalingen til vi registrerer beløpet. Når betalingen er registrert, vil du motta en bekreftelse per e-post. Du kan også sjekke statusen under "mine bestillinger" på din kundekonto.
Har du mottatt en påminnelse på e-post eller brev og allerede har gjennomført betalingen?
Ber vi deg ignorere påminnelsen.
Har du oppgitt riktig ordrenummer ved betaling?
Vennligst bruk ditt ordrenummer som referanse ved betaling, slik at vi kan behandle betalingen raskt. Hvis ordrenummeret ikke ble oppgitt, ber vi deg vente i 5 virkedager for å la oss behandle betalingen. Innen denne perioden vil vi enten behandle betalingen eller tilbakebetale beløpet.
Sjekk din bankkonto for å se om du har mottatt en refusjon fra oss.
Hvis en refusjon ble sendt til deg, ber vi deg gjennomføre betalingen på nytt med riktig betalingsreferanse.
Har du betalt flere bestillinger samtidig?
I så fall kan det være utfordrende å registrere betalingen korrekt for hver bestilling. Ta kontakt med vår kundeservice så hjelper vi deg gjerne.
Har du returnert varer?
Det kan ta opptil tre uker fra du sender returpakken til vi mottar den. Når vi har mottatt og registrert returen på vårt lager, vil du motta en bekreftelse per e-post, og vi vil umiddelbart slette det utestående fakturabeløpet. Dersom du har handlet på faktura og returnerer varer etter betalingsfristen på 30 dager, vennligst sørg for å betale fakturaen din. Beløpet vil bli refundert så snart vi mottar din retur.