Bestill varer og hent etter 2 timer!


Bestill varer direkte fra våre butikker på hoyer.no og hent i butikk etter 2 timer*! Alle varer pakkes i løpet av 2 timer* innenfor butikkens åpningstid, og jan hentes så snart du mottar en SMS. Betaling utføres ved bestilling i nettbutikken og du betaler derfor ingenting ved opphenting. Åpningstider for for butikkene finner du på våre butikksider her

* Ordre pakkes i løpet av 2 timer etter registrering, så fremt ordren er lagt innen butikkens åpningstid. For ordre registrert i løpet av butikkens siste åpningstime, kan pakkingen skje dagen etter. 



Slik fungerer Klikk & hent


  1. På ønsket vare: velg din størrelse og trykk på “Klikk & Hent”
  2. Velg butikken du ønsker å hente ut varen i
  3. Fortsett til Checkout som normalt og betal for din ordre
  4. Din ordre vil bli behandlet innen 2 timer*
  5. Du vil motta en SMS fra butikken så snart ordren din er klar for henting
  6. Hent ut din ordre innen 2 virkedager etter at du mottok SMS
  7. Gled deg over ditt gode kjøp!

* Ordre pakkes i løpet av 2 timer etter registrering, så fremt ordren er lagt innen butikkens åpningstid. For ordre registrert i løpet av butikkens siste åpningstime, kan pakkingen skje dagen etter. 



Praktisk informasjon


Dersom det mot formodning fremkommer at det er feil i varebeholdningen eller det oppstår andre grunner til at reservert vare ikke lenger er tilgjengelig, vil du bli kontaktet av den aktuelle butikken. Klikk & Hent gjelder kun for varer som er tilgjengelige i våre fysiske butikker og ikke for varer som kun er tilgjengelig i nettbutikken. 

For spørsmål om utsettelse av henting, avbestillinger, endringer eller lignende må du kontakte butikken du har reservert varene i. Kontaktinformasjon finner du på våre butikksider

På hoyer.no kan du bestille varer både fra vårt eksterne varelager samt varer fra våre fysiske butikker. I perioder med stor pågang og høyt trykk i butikk, kan det oppstå avvik på ordre (som følge av at varen har rukket å bli solgt i fysisk butikk før registreringen av din ordre osv.). Vi forbeholder oss retten til å kansellere ordre som følge av utsolgt-situasjoner, ved juletider og/eller i salgs- og kampanjeperioder. Skulle dette skje, vil vi selvfølgelig etter beste evne forsøke å hjelpe deg med å finne andre alternativer i butikk. 



Uavhentede ordre


Dersom du ikke har mulighet til å hente varen innen 2 virkedager, ber vi om at du tar kontakt med din butikk. Kontaktinformasjon til butikkene finner du på våre butikksider. Klikk & Hent-ordre som ikke blir hentet innen 2 virkedager vil automatisk kanselleres, og varen havner tilbake på vårt varelager hvor den er tilgjengelig for ny bestilling. Ved kansellering av uavhentede Klikk & Hent-ordre, oppheves også betalingen på ditt kort, eller finansieringsavtalen som ble inngått på kjøpstidspunktet. 

Les mer om tilbakebetaling her

*Alle Klikk & Hent-bestillinger må hentes innen 48 timer. Med mindre annet er avtalt vil bestillingen etter 48 timer behandles som retur og du vil bli refundert kjøpsbeløpet. Les mer om våre retningslinjer for retur her.  



Tilbakebetaling av Klikk & Hent-ordre


Ønsker du å heve kjøpet på din Klikk & Hent-ordre kan du selvfølgelig gjøre dette, dersom det er innenfor angrerettsfristen på 14 dager. Lever inn varen(e) du ønsker å returnere til samme butikk – så vil de ansatte registrere din retur for deg. Det er ikke mulig å bytte ut varer eller størrelser i en Klikk & Hent-ordre, men du kan alltid velge å heve kjøpet av din ordre for så og kjøpe en annen størrelse eller vare i butikk. 

Merk at ved heving av kjøp vil det fortsatt kunne ta opptil 5-10 virkedager før det refunderte beløpet for varen(e) er synlige på ditt kort eller konto. Dersom du ønsker noe annet enn det som var bestilt i din originale Klikk & Hent-ordre må du fortsatt betale dette som ved et vanlig kjøp i butikk.